JOM TENGOK APA ADA DI NUFFNANG....

KENANGAN DI EIDULFITR 1431H

KENANGAN DI EIDULFITR 1431H

Tuesday, November 3, 2009

TAWARAN SERTAI HPA....

Assalamualaikum.... Selamat sejahtera...

Saya mengambil inisiatif untuk mengajak semua yg menerima email ini, jika masih belum bersama dgn salah sebuah syarikat MLM terbesar negara, Al Wahida Marketing Sdn Bhd, iaitu HPA.... Kenapa tidak untuk menyertai syarikat ini?

Pernah dengar ubat gigi yang diragui halal? Ayam yang diletakkan bersama-sama daging babi dalam satu freezer? makanan lain yang dicop halal JAKIM yang diragui halal? apa salahnya luangkan masa melayari laman web persatuan pengguna islam malaysia... Banyak perkara yang terbongkar...

Mengapa HPA? Kita membeli produk di supermarket Giant, Tesco, Carrefour...mmg murah.. tempatnya pun selesa... Setelah membayar harga barang, kita diberi resit dgn diakhir ditulis "TERIMA KASIH, SILA DATANG LAGI". Pulang, dan kita gunakan produk2 tersebut. Sekadar itu,... Ada pulangan sedikit bonus sebagai tanda penghargaan? motivasi?

Yakinkah pula pelbagai produk yg dibeli dgn tanda halal JAKIM itu benar2 diyakini? JIka ya, masakan banyak keraguan dibongkar PPIM dengan pelbagai bukti?

Saya bukan saja mengajak, malah akan sponsor sebahagian dari yuran penyertaan SEUMUR HIDUP untuk anda... Bagi MLM lain, jika tidak aktif membeli lebih setahun, maka keahlian terbatal, dan perlu diperbaharui... Bagi HPA,... Tidak. Biarpun anda tidak membuat sebarang urusan lebih dari setahun pun, keahlian anda amsih aktif...

Apa yg anda cari??? Sabun? ubat gigi? syampu? KOPI RADIX (mai secawan...)? sos cili, sos tomato? tepung goreng ayam organik? biskut radix? minuman cola, oren, sarsi karbonat? ayam organik? sate organik? ubat2an tradisional yg diyakini kapsul halal? byk lagi... Yg utama ianya perusahaan oleh usahawan MUSLIM yg menitikberatkan kebersihan dan dari sumber yg halal... lihat sendiri di www.hpa.com.my

Keahlian? di sini tawaran saya utk anda, namun berdasarkan kemampuan semasa saya. Yuran RM30 sekali saja (Anda sumbang RM10, saya top up RM20, dan kit niaga akan dipos ke alamat anda.)

Cuma nyatakan butiran berikut: (MAKLUMAT KEAHLIAN)

sertakan salinan k/p dpn dan blkg melalui email
Nama penuh:
Jantina:
Bangsa:
Alamat rumah : (utk urusan HPA menghantar penyata, cek..)
no k/p baru:
Taraf perkahwinan:
waganegara:
tarikh lahir:
No tel (r):
No tel (h/p):

nama pasangan:
no k/p psgn:

waris (nama dan no k/p)

Alamat semasa: (utk urusan saya menghantar kit niaga jika berlainan dgn alamat rumah)
JUGA, kerana anda tidak bersama saya untuk menandatangani borang keahlian (urusan jarak jauh), anda diminta menghantar salinan kad pengenalan depan dan belakang ke email saya megat5123@hotmail.com, sebagai dokumen sokongan.

Kenapa saya berani utk menaja org lain? tanggungjawab saya utk mengajak umat islam utk beralih ke produk2 yg diyakini halal, disamping menambah pendapatan... setiap yg digunakan menjadi darah daging sekeluarga.

Saya di sini untuk mengajak anda beralih ke produk halal.. JIka anda ingin mempelajari teknik/ memahami plan pemasaran untuk menambah pendapatan, terpulang kepada anda....

Mudah sahaja, setelah dihantar maklumat diatas, sila bank in RM10 ke akaun saya Maybank 165125142814, atau cimb 08021260132521 (MEGAT FAIZUL KHAIRI), dan sms ke 0175003969 nama tuan/puan/cik, serta butiran dan no rujukan bank in, atau email ke megat5123@hotmail.com, dan sms slps itu sbg peringatan. saya akan berurusan utk penghantaran kit niaga serta pengeposan borang keahlian...

Selepas itu, tuan/puan/cik akan menerima surat penghargaan dari hpa serta kad keahlian.. dan, selepas itu terpulang pada anda untuk membuat pembelian, di samping mencari stokis utk belajar utk menambah pendapatan..

sekian, bersama mencari yg halal untuk kebahagiaan dunia dan akhirat...

MEGAT FAIZUL KHAIRI

1 comment:

  1. assalamualaikum sir megat..

    bagusnya sir ni..

    yuran rm30 tapi sir suruh bayar rm10...

    nasib baik saya dah jadi ahli...

    kalo tak saya daftar bawah sir...

    dekat labuan dah ada stokis HPA ka sir???

    harap2 dah ada...

    Kena ajak semua umat Islam beralih dengan HPA..

    Halal lagi Baik...

    Sama2lah kita meningkatkan ekonomi Islam...

    ReplyDelete